پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

طرز تهیه سالاد ماکارونی

از غذاهای پرطردار که علاوه پخت آسان آن یک غذای مجلسی هم هست می توان به سالاد ماکارونی اشاره کرد . در زیر طرز تهیه سالاد ماکارونی را می خوانیم.

مواد لازم سالاد ماکارونی با طرز تهیه ای خوشمزه:

خیار شور 200 گرم
هویج 2 عدد بزرگ
ماکارونی فرمی 1 بسته
فلفل دلمه 1 عدد
نخود سبزپخته شده 200 گرم
ذرت شیرین پخته شده 250 گرم
ژامبون مرغ 300 گرم
لیمو ترش 1 عدد
سس مایونز 500 گرم
روغن زیتون نصف ته استکان قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاه و زرد چوبه به میزان کافی

طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی:

برای پخت سالاد ماکارونی ابتدا ماکارونی ها را در ظرف آب جوش که به آن روغن زیتون، زرد چوبه و نمک اضافه کردیم میریزیم تا بیشتر از حد معمول که زمان پخت ماکارانی هاست بپزد تا کاملا نرم شود.

بهتر است در آبی که برای پخت ماکارونی آماده کردیم روغن و نمک بیشتری بریزید تا طعم ماکارانی ها بهتر شود.سپس ماکارانی ها را هنگام آبکش کردن چند بار با آب خنک بشویید تا کاملا سرد شوند.بقیه مواد ترکیبی را که شامل نخود فرنگی ، ذرت ،ژامبون نگینی خرد شده ،فلفل دلمه ریز خرد شده ،هویج رنده شده که البته بهتر است با دنده درشتر رنده شود و خیار شور نگینی خردشده و ماکارانی پخته آماده شده مخلوط میکنیم .برای درست کردن سس سالاد ماکارونی ابتدا در ظرفی سس مایونز را می ریزیم و به آن فلفل سیاه و آب لیموی تازه گرفته شده اضافه میکنیم و هم میزنیم و به داخل بقیه مواد ترکیب شده اضافه میکنیم و خوب هم میزنیم تا همه مواد در کنار هم میکس شوند.سالاد ماکارونی آماده شده را در ظرف سر پوشیده مورد نظر بریزید و به مدت یک ساعت قبل از مصرف در یخچال نگهداری کنید و بعد نوش جان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید