پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

دستور تهیه همبرگر سویا و گوشت


اگر شما هم عاشق فست فود هستید اما به علت ضررهای مواد نگه دارنده و سایر افزودنی هایی که به آن اضافه می شود نمیتوانید زیاد فست فود استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که با صرف زمان کم ، یک همبرگر سالم و خوشمزه در منزل تهیه کنید.

با انجام مراحل زیر می توانید یک همبرگر کاملا خوشمزه و سالم تهیه کنید ، امیدواریم از این آموزش لذت ببرید

مواد لازم برای تهیه همبرگر با سویا:

۲۵۰ گرم گوشت چرخکرده (می تونید از گوشت کلا استفاده نکنید و به جای این مقدار گوشت ، سویا جایگزین کنید و یک همبرگر کاملا گیاهی تهیه کنید)

۱ پیمانه سویای خیس شده

۳ حبه سیر

۱ قاشق سس کچاب

۲ قاشق جعفری ساطوری

۱ یا ۲ عدد تخم مرغ

۱ قاشق پودر سوخاری

۱ قاشق آویشن

۱ عدد پیاز کوچک

ادویه (نمک – فلفل – زردچوبه – پودر پاپریکا و سیر)

طرز تهیه همبرگر با سویا و گوشت:

اول سویا رو ۲۰ دقیقه در آب خیس می کنیم سپس آب آن را خالی کرده و کمی فلفل و آب لیمو به ان اضافه می کنیم و دوباره ۱۰ دقیقه در آب قرار می دهیم. دوباره آب اون رو گرفته و سعی می کنیم آب سویا رو کامل بگیریم تا بعدا به مشکل بر نخوریم.

سویا و گوشت چرخ کرده رو چرخ کنید و یا در غذا ساز بریزید و مخلوط کنید تا مایع یکدستی به دست بیاد.

سیر و پیازتان را رنده کرده، آب اضافی آن‌ها را گرفته و آن‌ها را نیز به سویا و گوشت چرخ شده در غذاساز اضافه و با هم مخلوط کنید.

بعد از آن بقیه مواد یعنی تخم مرغ، جعفری خرد شده، سس کچاپ، پودر نان یا پودر سوخاری و ادویه‌هایتان را نیز به آن‌ها اضافه کنید و کمی مخلوط کنید تا حالت چسبندگی پیدا کند.

حالا مواد رو با دستتان به صورت دایره ای دربیارید و روی کاغذ روغنی قرار داده و درون یخچال بگذارید تا مواد کامل خودش رو بگیره و به انسجام برسه.

اکنون همبرگر شما اماده است

دیدگاهتان را بنویسید